ברכישה מעל 299 ש"ח, משלוח חינם. קופון לחג: אביב בפלא

0

סל הקניות שלך ריק

פברואר 04, 2023 3 דקות לקרוא

מתנת יום הולדת לאישה, היא אחת מהדרכים הטובות ביותר להביע את רגשי האהבה וההוקרה, שכל גבר חש כלפי האישה שלצדו. אך על מנת להעניק מתנה לאישה שבאמת תשמח אותה, יש לקחת בחשבון כמה משתנים, שעליהם ניתן לקרוא במאמר הבא.  

 

מתנות לאישה ליום הולדת - טיפים

כיום, ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות לאישה. ככל שהמגוון גדול יותר, כך גם קשה יותר לבחור במתנה המושלמת. על כן, כדי להעניק לאישה מתנה, שתשמח אותה באמת, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • מתנות מקוריות לאישה – מומלץ להיות כמה שיותר מקוריים בבחירת המתנה. יש להימנע מרכישת מתנה בנאלית, שרוב הסיכויים כי האישה כבר קיבלה בעבר.
  • השקעה – כאשר רוצים לרכוש מתנה ליום הולדת לאישה, חשוב להשקיע מחשבה גם בצורה שבה היא תוענק. שכן, גם אם מדובר במתנה היצירתית והמקורית ביותר, במידה והיא תוענק בצורה מזלזלת ללא השקעה, אזי ערכה בעייני האישה ירד לטמיון. 
  • מתנה שימושית – בין הדברים שיותר חשוב לבחון טרם רוכשים מתנה לאישה ליום הולדת, זהו רמת השימושיות של המתנה אצל האישה. שכן, כל אחד שמעניק מתנה מקורית לאישה, בוודאי ירצה שהאישה אכן תעשה בה שימוש תדיר ולא תניח אותה אחר כבוד במחסן. לכן, יש לבחור אילו מוצרים יותר שימושיים אצל האישה טרם הרכישה. 
  • מתנה לחג לאישה – כאשר אישה חוגגת את יום הולדתה באותו תאריך שבו נחגג חג מסוים, ניתן לשלב את שתי החגיגות ולרכוש מתנה אחת מושקעת במיוחד, או לחלופין כמה מתנות קטנות.
  • הקדשה – על מנת לשדרג כל מתנה ולהעניק לאישה תחושה שבאמת הושקעה מחשבה בבחירת המתנה, מומלץ לשלב הקדשה על גבי המתנה (במידה והדבר מתאפשר), או לחלופין מכתב קצר עם כמה איחולים לבביים.

 

מתנות לאישה-רעיונות

כל גבר שרוצה לערוך הפתעה ליום הולדת לאישה, יודע שזו משימה די מורכבת. שכן, לבחור בדיוק את המתנה המושלמת לאישה, זוהי משימה כמעט בלתי אפשרית. על כל פנים, על מנת להפוך את התהליך למעט יותר פשוט, להלן כמה רעיונות למתנות לאישה:

  • תחומי עינין – לכל אישה יש תחומי עניין בהם היא מתעניינת יותר. לכן, מומלץ לחפש רעיונות למתנה לאישה שקשורים לאותם תחומי עינין. לדוגמא, במידה והאישה אוהבת תכשיטים, ניתן לפנק אותה בתכשיט ייחודי.
  • ספל קפה ותחתיות עם כיתוב – אין דרך טובה יותר לפתוח את הבוקר מאשר כוס קפה. על כן, ניתן לבחור ספל קפה ותחתיות עם כיתוב מעצים, שישמשו את האישה מדי בוקר. כך, מרוויחים גם מתקנה מקורית וגם מתנה שימושית ביותר. 
  • הגודל לא קובע – לעיתים, מספיקה מתנה קטנה וסמלית, שמאחוריה עומדת כוונה טובה ואהבה רבה.
  • מתנות מעצימות – בלוק עץ בגדלים שונים, בשילוב כיתוב מעצים, יכול להיות רעיון למתנה לאישה, שגם תשמש אותה וגם תעצים אותה. את בלוק העץ תוכל האישה לשלב בבית, במשרד או בכל מקום שתרצה.
  • להתייעץ עם חברות – החברות של האישה, תוכלנה לספק מגוון רעיונות מתנות לבת זוג. שכן, החברות לעיתים יודעות בדיוק מה האישה תשמח לקבל כמתנה ליום ההולדת. בנוסף, לעיתים לא נעים לאישה לבקש או לדרוש מתנה מסוימת, אך היא מרגישה בנוח לשתף את החברות על מתנות שהיא באמת תשמח לקבל. 
  • פורומים או קבוצות ייעודיות – כיום בעידן הדיגיטלי, ניתן למצוא פורומים וקבוצות משותפות שעוסקות כמעט בכל תחום. על כן, ניתן לקבל רעיונות למתנות לבת זוג, באחת מהפלטפורמות הדיגיטליות.
  • מתנה למשרד או לסביבת העבודה – עבור נשים שעובדות בסביבה משרדית, או לחלופין שעובדות בבית בחדר עבודה ייעודי, ניתן לשדרג את סביבת העבודה ולהעניק מתנה שימושית ביותר, דוגמת משטח עבודה למחשב הנייד. ניתן לבחור במשטח במגוון צבעים, עיצובים ומסרים מעצימים. 
  • סט מתנות – על מנת להעניק כמה מתנות קטנות, אך שימושיות ומקוריות, ניתן להעניק לאישה סט של כמה פריטים תואמים. כך לדוגמא, ניתן להעניק סט של יומן מעוצב, עט עם הקדשה ועוד, כאשר כל הפריטים מעוצבים בסגנון אחיד.

מתנה לאשתי – פלא גיפט

אנו בפלא גיפט, מציעים מגוון מתנות מקוריות להפליא, יפיפיות ואיכותיות, המיוצרות תוך מתן דגש על מסרים מחזקים ומעצימים. את המוצרים האיכותיים שלנו ניתן לרכוש בחנות פיזית שממוקמת בראשון לציון, וכן באתר שלנו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון מתנות בוטיק ייחודיות, החל מתיקי קלאץ', מחברות בכריכת קנבס, כריות מעוצבות, תמונות אווירה ועוד מתנות שאין כמותן בשום אתר אחר. המוצרים שלנו מעוצבים, מיוצרים ונתפרים בעבודה מוקפדת ומהוקצעת. אנו עושים שימוש במיטב חומרי הגלם ויוצרים מכל הלב ובאהבה. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר, לעבור בין הקטגוריות השונות, בין הסגנונות השונים ולמצוא את שאהבה נפשכם. 

 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

דוא"ל:  pellegift@gmail.com

טלפון: 050-6591030

טלפון נוסף: 03-9410983