ברכישה מעל 299 ש"ח, משלוח חינם. קופון לחג: אביב בפלא

0

סל הקניות שלך ריק

פברואר 04, 2023 3 דקות לקרוא

מתנה זולה לגבר

כאשר ניגשים לבחור מתנה לגבר, לרגל יום הולדת, פתיחת עסק או כל סיבה אחרת, מגלים כי יש מגוון אפשרויות גדול למדי. על מנת להעניק את המתנה המושלמת, אין הדבר מחייב להשקיע סכום כסף גדול. שכן, ישנן מתנות זולות ואיכותיות, שיכולות להוות את המתנה האידיאלית. על מנת לבחור נכון מתנה זולה אבל איכותית, ניתן לקרוא טיפים ודגשים במאמר הבא. 

 

מתנה זולה ליום הולדת - רעיונות

מתנות פרודוקטיביות - כאשר רוצים להעניק מתנה לגבר או לאישה, מומלץ לחפש מתנות שיכולות לשמש את נמען המתנה בשגרת היום יום. כך לדוגמא, ניתן להעניק משטח מעוצב למחשב הנייד, עטים איכותיים וכן הלאה. שכן, כל אדם שמעניק מתנה, שואף שאכן ייעשה בה שימוש ושהיא לא תעלה אבק במחסן. לכן, מומלץ לבחון אילו פריטים שימושיים ביותר עבור נמען המתנה, על מנת לרכוש מתנה שימושית ויעילה ביותר. 

  • טעם אישי – דבר נוסף שניתן לבחון על מנת להעניק את המתנה המושלמת, הוא הטעם האישי של נמען המתנה. כך, במידה ומדובר על אישה שאוהבת איפור שחוגגת יום הולדת, ניתן להעניק לה תיק איפור איכותי ומעוצב. 
  • משפטים מעצימים – כל אחד צריך משפטים מעצימים שיעודדו ויחדירו בו מוטיבציה בשגרת היום. על כן, במידה ורוצים להעניק מתנה מקורית, מבלי להשקיע סכום כסף גדול, ניתן להעניק קאפות איכותיות, שעל גביהן יופיעו משפטים מעצימים. ניתן לבחור קאפות בצבעים שונים, גדלים ועיצובים מגוונים.
  • הקדשה – ההקדשה יכולה לשדרג כל מתנה, זולה ויקרה כאחד. שכן, נמען המתנה יותר ישמח לקבל ברכה או מתנה עם הקדשה אישית. על כן, ניתן לבחור במתנה זולה, שעליה תשולב הקדשה. במידה ולא ניתן לשלב על גבי המתנה את ההקדשה, מומלץ להוסיף מכתב קצר שבו תופיע ברכה ואיחולים לבבים לנמען המתנה.

 

מתנות זולות לחברה הכי טובה 

ישנם מקרים רבים בהם עולה הצורך להעניק מתנה לחברה הטובה ביותר. בין המקרים ניתן למנות את הבאים:

  • מתנות פרידה זולות – לדוגמא, כאשר החברה הטובה מהשירות הצבאי משתחררת, החברה מהמשרד יוצאת לדרך חדשה וכן הלאה, נהוג להעניק לה מתנה שתהווה גם כמזכרת ייחודית. ניתן להעניק לחברה מחברת כיס קטנה ומעצבת, שתשמש את החברה בצורה טובה במיוחד.
  • מתנות זולות לחברה שחוגגת יום הולדת – כאשר חברה טובה חוגגת יום הולדת, ניתן להעניק לה מתנה מקורית גם מבלי להשקיע סכום כסף גדול. לדוגמא, ניתן להעניק לה סט גלויות מעוצבות עם משפטים מעצימים.

 

מתנות לאמא זולות

בין הדמויות היותר משמעותיות בחיים של כל אחד ואחת, זוהי אמא. כאשר אמא חוגגת יום הולדת, או שסתם רוצים לשמח אותה במתנה, ניתן לעשות זאת גם בהשקעה כספית קטנה. על מנת להעניק לאמא מתנה בסכום כספי לא גבוה, ניתן ליישם את הטיפים הבאים:

  • מה אמא תשמח לקבל – מומלץ לחשוב על מתנות שכל אמא תשמח לקבל. לדוגמא, במידה ומדובר על אמא שאוהבת לבשל לילדים ולנכדים, ניתן לפנק אותה בסינר מטבח איכותי ומעוצב.
  • משפטי הערכה – כדי לעודד ולהוקיר תודה לכל אמא, ניתן לעשות זאת בעזרת רכישת מוצרים שונים בשילוב משפטי תודה ומחמאות. יש לבחור במוצרים שאכן כל אמא תעשה בהם שימוש בשגרת היום יום. כך, ניתן להעניק מתנה שימושית ביותר במחיר די זול.

 

פלא גיפט

אנו בפלא גיפט, מציעים מגוון מתנות מקוריות להפליא, יפיפיות ואיכותיות, המיוצרות תוך מתן דגש על מסרים מחזקים ומעצימים. את המוצרים האיכותיים שלנו ניתן לרכוש בחנות פיזית שממוקמת בראשון לציון, וכן באתר שלנו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון מתנות בוטיק ייחודיות, החל מתיקי קלאץ', מחברות בכריכת קנבס, כריות מעוצבות, תמונות אווירה ועוד מתנות שאין כמותן בשום אתר אחר. המוצרים שלנו מעוצבים, מיוצרים ונתפרים בעבודה מוקפדת ומהוקצעת. אנו עושים שימוש במיטב חומרי הגלם ויוצרים מכל הלב ובאהבה. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר, לעבור בין הקטגוריות השונות, בין הסגנונות השונים ולמצוא את שאהבה נפשכם. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

דוא"ל:  pellegift@gmail.com

טלפון: 050-6591030