ברכישה מעל 299 ש"ח, משלוח חינם. החנות תהיה סגורה בימים שני ושלישי 12-13/05 קופון : אביב בפלא תקף עד 12.5 בחצות

0

סל הקניות שלך ריק

פברואר 04, 2023 3 דקות לקרוא

רעיונות יצירתיים ליום הולדת

אמנם, בכל פעם שמעניקים מתנה, יש להשקיע מחשבה טרם שרוכשים אותה, אך כאשר מדובר על מתנת יום הולדת, אז יש להשקיע קצת יותר. מתנות ליומולדת יש הרבה, אך על מנת להעניק משהו מגניב ליום הולדת, חשוב לתת תשומת לב לכמה משתנים. במאמר הבא ניתן לקרוא על כמה מהמשתנים שחשוב לשים לב אליהם, על מנת להעניק מתנות מיוחדות ליום הולדת.

 

איך להפתיע חברה ליום הולדת

כאשר רוצים להפתיע חבר או חברה, ניתן לפעול על פי השלבים הבאים:

  • \סיפור כיסוי – במידה ומתכננים חגיגת יום הולדת במקום מסוים, כמו מסעדה, מומלץ להמציא סיפור כיסוי. זאת על מנת לשכנע את חוגג יום ההולדת להגיע למקום, בלי שיחשוד שחוגגים לו.
  • לרתום חברים נוספים – על מנת להשיג הפתעה אמתית, מומלץ לרתום עוד כמה חברים וחברות למשימה. כך, ניתן יהיה לאמת את סיפור הכיסוי, ולמנוע מחוגג יום ההולדת לחשוד כי מתכננים עבורו הפתעה.
  • הגעה למקום החגיגה – יש להיות בקשר טלפוני עם החוגגים שמחכים להגעתו של החוגג. ברגע שקרובים מספיק למקום החגיגה, יש להודיע על כך בצורה שלא תעורר חשד.
  • הפתעה ומתנות – לאחר שחוגג יום ההולדת הגיע למקום וכל החברים הפתיעו אותו, ניתן להשלים את ההפתעה ולהעניק מתנות מקוריות ליום הולדת.

 

רעיונות למתנות ליום הולדת

על מנת להעניק את המתנה המושלמת, יש לשים לב לדגשים הבאים:

  • שימושיות – בין הדברים היותר חשובים שיש לשים לב אליהם, היא עד כמה המתנה תהיה שימושית לנמען. שכן, כל מתנה ליום הולדת יקרה ככל שתהיה, במידה ולא תהיה שימושית עבור הנמען, תגיע לאחר זמן קצר למחסן ללא תועלת. לכן, חשוב לחפש רעיונות למתנות ליומולדת שתהיינה שימושיות ביותר עבור החוגג. לדוגמא, במידה ומדובר על אדם שעושה שימוש במחשב נייד, ניתן לרכוש עבורו משטחים לעכבר או לחלופין משטחים למחשב הנייד. את המשטחים הנ''ל, ניתן למצוא במגוון גדלים, עיצובים וצבעים שונים.
  • מתנות קטנות ליום הולדת – כאשר מדובר על מתנות יום הולדת, ניתן לומר כי הגודל לא קובע. זאת משום שבחירה נכונה במתנות קטנות יחסית, יכולות להיות יעילות עבור נמען המתנה יותר מאשר מתנות גדולות אך לא שימושיות. לכן, ניתן להעניק מתנות שוות ליום הולדת בממדים קטנים. לדוגמא, עטים איכותיים ומעוצבים, מחברות מעוצבות וכן הלאה.
  • מתנות מרגשות ליום הולדת – כאשר בוחרים מתנות ליום הולדת, ניתן לגרום לחוגג יום ההולדת גם להתרגש, במידה ואכן עושים זאת נכון. כך לדוגמא, במידה ותשולב הקדשה אישית על גבי המתנות, או לחלופין במכתב קצר שיוענק בנוסף למתנה, ניתן לרגש את חוגג יום ההולדת. 
  • מתנת יום הולדת-מקורית – בין אם מדובר על מתנה לחברה ליום הולדת, מתנה להורים או לחבר מהעבודה, מומלץ לבחור ולהעניק מתנות מקוריות לימי הולדת. כאשר בוחרים במתנה מקורית, נמען המתנה נהנה מכמה יתרונות כגון:
  • מענה על צורך –לכל אדם, יש מוצרים שונים שיוכלו להקל על מגוון פעולות שהוא עושה בשגרת היום. לדוגמא, במידה ומדובר על אדם עם שגרת עבודה עמוסה, ניתן להקל עליו בעזרת רכישת לוח תכנון מעוצב.

  • מתנה שימושית – במידה ומעניקים מתנה שגרתית, סיכוי סביר כי נמען המתנה כבר קיבל מתנה דומה מאדם אחר. לכן, המתנה השגרתית לא תהיה כל כך שימושית עבורו.

 

מתנות מגניבות ליום הולדת – טיפים 

כדי להעניק מתנות מגניבות לכל אדם שחוגג יום הולדת, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים טרם שרוכשים את המתנה:

  • איכות – חשוב לבחור בחנות שמספקת מתנות איכותיות. שכן, כל אדם שמעניק מתנה רוצה כי המתנה אכן תשמש את נמען המתנה לאורך זמן. לכן, יש לבחון את איכות המוצרים השונים טרם הרכישה.
  • חנות מקצועית – על מנת להבטיח מוצרים איכותיים, יש לבחור בחנות מקצועית, שמתמחה באספקת מתנות מגניבות ולא פחות חשוב – איכותיות.
  • משלוחים – כדי לרכוש מתנה איכותית ומקורית, מבלי לצאת מהבית, ניתן לבחור בחנות מתנות שמספקת גם שירות משלוחים מקצועי. יש לבחון את אזורי הפעילות של כל חנות, על מנת לוודא כי אכן ישנו מערך משלוחים באזור שבו מתגורר חוגג יום ההולדת
  • עמידה בזמנים – במידה ומדובר על מתנה שנשלחת במשלוח ייעודי, יש לוודא מול החנות שמספקת את המתנה, כי היא אכן תגיע טרם יום ההולדת. שכן, מתנה שתגיע כמה ימים לאחר החגיגות, תאבד מערכה. 

 

פלא גיפט

אנו בפלא גיפט, מציעים מגוון מתנות ליום הולדת מקוריות להפליא, יפיפיות ואיכותיות, המיוצרות תוך מתן דגש על מסרים מחזקים ומעצימים. את המוצרים האיכותיים שלנו ניתן לרכוש בחנות פיזית שממוקמת בראשון לציון, וכן באתר שלנו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון מתנות בוטיק ייחודיות, החל מתיקי קלאץ', מחברות בכריכת קנבס, כריות מעוצבות, תמונות אווירה ועוד מתנות שאין כמותן בשום אתר אחר. המוצרים שלנו מעוצבים, מיוצרים ונתפרים בעבודה מוקפדת ומהוקצעת. אנו עושים שימוש במיטב חומרי הגלם ויוצרים מכל הלב ובאהבה. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר, לעבור בין הקטגוריות השונות, בין הסגנונות השונים ולמצוא את שאהבה נפשכם. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

דוא"ל:  pellegift@gmail.com

טלפון: 050-6591030