ברכישה מעל 299 ש"ח, משלוח חינם. קופון לחג: אביב בפלא

0

סל הקניות שלך ריק

פברואר 04, 2023 3 דקות לקרוא

מתנה לגבר למשרד 

המשרד, הוא המקום שבו אנשים רבים נמצאים ברוב שעות היום. ככל שעובר הזמן, הקולגות הופכים לחברים די קרובים. על כן, כמחווה נחמדה או כציון יום הולדת, או לרגל כל אירוע משמח של אחד מהחברים לעבודה, נהוג לרכוש מתנה. כאשר אותה מתנה, תהווה כאות הערכה והוקרה, שכל עובד חש לנמען המתנה. 

 

מתנות למשרד לגבר - טיפים

כאשר רוצים לקנות דברים למשרד עבור אישה או גבר, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • יצירתיות – מומלץ להיות כמה שיותר יצירתיים כאשר מחפשים מתנות למשרד לאישה. כמו כן, מומלץ להימנע מרכישת מתנות שגרתיות ובנאליות, שסיכוי גבוה כי נמען המתנה כבר קיבל בעבר. 
  • מתנה כמזכרת – במיוחד כאשר מדובר על מתנות פרידה למשרד, חשוב לבחור במתנה שתהווה גם מזכרת. כך לדוגמא, ניתן לבחור בעטים איכותיים, או לחלופין ספלים מעוצבים. חשוב לשלב בכל מתנת פרידה למשרד, גם הקדשה על גבי המתנה, או במכתב בנפרד. בעזרת ההקדשה ניתן להוסיף ערך מוסף לכל מתנה.  
  • מתנה שימושית – אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לבחון טרם רוכשים מתנה, היא רמת השימושיות שלה עבור נמען המתנה. שכן, מתנה לא שימושית, לא תהיה שוות ערך כלל עבור נמען המתנה. לכן, מומלץ לבחור מתנות שימושיות כמו לוח תכנון מעוצב, שישמש בצורה טובה ביותר כל עובד ועובדת.

 

מתנה למנהל למשרד 

רכישת מתנה לחברה או חברה, הינה משימה שיש להשקיע בה מחשבה. אך כאשר מדובר על מתנה עבור דמות סמכותית יותר, כמו המנהל בעבודה, המשימה לבחור את המתנה המושלמת, נעשית מורכבת עוד יותר. על מנת לבחור במתנה המתאימה ביותר עבור מנהל המשרד, מומלץ לזכור את הדגשים הבאים:

  • קורקטיות - חשוב לבחור במתנה שלא תהיה מבודחת מידי או גסה מידי. בכל זאת, מדובר במנהל שמהווה דמות סמכותית ורשמית ולכן בהיבט הזה, רצוי לבחור במתנות מכובדות.
  • תזמון - יש להביא את המתנה בהקשר הרלוונטי והלגיטימי, כמו מסיבת פרידה או יום הולדת וכדומה. 
  • מתנה למשרד – המשרד של המנהל הוא המקום שבו לרוב הוא נמצא. על כן, בחירה במתנה שתתאים למשרד כמו משטח לעכבר או עט איכותי, יכולה להיות בחירה מצוינת.

 

גאדג'טים למשרד 

ישנן חנויות רבות המספקות גאדג'טים מגניבים ושימושיים למשרד. אותם גאדג'טים, יוכלו להפוך כל משרד למקום מגניב יותר. כך לדוגמא, ניתן לרכוש רמקול בלוטות' איכותי ומעוצב, אשר מעבר למוזיקה שהוא משמיע שמוסיפה לאווירה במשרד, יוסיף גם לנראות הכוללת של כל משרד. גאדג'טים מגניבים למשרד, יכולים גם להיות יעילים במיוחד. לדוגמא, ניתן לרכוש מטענים לטלפונים סלולריים עם עיצוב מגניב, שבעזרתם יוכל כל עובד להטעין את הטלפון הסלולרי.

 

מתנה לעבודה חדשה 

כניסה למקום עבודה חדש, זהו אירוע מרגש עבור כל אחד. על מנת להיכנס בצורה טובה, ניתן לעשות זאת בעזרת רכישת מתנה סמלית ומעוצבת למשרד. כאשר ניגשים לבחור מתנה למשרד חדש, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • התאמה לעיצוב המשרד – כל משרד מעוצב בסגנון מסוים. לכן, על מנת לרכוש מתנה שתתאים ביותר לעיצוב המשרד, מומלץ לבחור במתנה שמעוצבת באותו סגנון. 
  • מתנה מעצימה – על מנת להעניק לכל עובדי המשרד מוטיבציה ולהשרות אווירה טובה, ניתן לרכוש בלוקי עץ שעליהם מודפסים משפטי העצמה שונים. כמו כן, ניתן לבחור בתמונות מעצימות בעיצובים שונים וכן בגדלים שונים, על מנת להתאים לסגנון העיצובי של כל משרד.

 

מתנות למשרד חדש  - פלא גיפט

במידה ואתם מחפשים מתנה שימושית, איכותית ומקורית למשרד, הגעתם למקום הנכון. אנו בפלא גיפט, מציעים מגוון מתנות מקוריות להפליא, יפיפיות ואיכותיות, המיוצרות תוך מתן דגש על מסרים מחזקים ומעצימים. את המוצרים האיכותיים שלנו ניתן לרכוש בחנות פיזית שממוקמת בראשון לציון, וכן באתר שלנו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון מתנות בוטיק ייחודיות, החל מתיקי קלאץ', מחברות בכריכת קנבס, כריות מעוצבות, תמונות אווירה ועוד מתנות שאין כמותן בשום אתר אחר. המוצרים שלנו מעוצבים, מיוצרים ונתפרים בעבודה מוקפדת ומהוקצעת. אנו עושים שימוש במיטב חומרי הגלם ויוצרים מכל הלב ובאהבה. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר, לעבור בין הקטגוריות השונות, בין הסגנונות השונים ולמצוא את שאהבה נפשכם. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

דוא"ל:  pellegift@gmail.com

טלפון: 050-6591030